- Dynamics 365 Customer Service and its components
- Case lifecycle and managing cases
- Knowledge management in Customer Service
- Other customer service apps
- Dynamics 365 Field Service and key terminologies
- Work orders, incidents, and inspections in Field Service
- Scheduling, inventory, and asset management capabilities in Dynamics 365 Field Service
- Dynamics 365 Project Operations and deployment types
- Project services lifecycle and key terminologies
- Sales, Project, Expense, and Resource management capabilities
Dieses Video ist nur für Cloud Champion-Benutzer verfügbar. Bitte loggen Sie sich ein oder registrieren Sie sich, um fortzufahren.
Session Information
Tags
Zielgruppe
Technisch
Interessenbereich
Dynamics 365 Commerce
Dynamics 365 Customer Service Pro
Dynamics 365 Finance
Dynamics 365 Manufacturing
Format
Auf Anfrage
Sprache
Englisch
Lösungsbereich
AI Business Solutions – AI Business Process
Firma bestätigen
Unternehmensdaten werden von Clearbit zur verfügung gestellt. (www.clearbit.com)
Probleme mit der Registrierung? Kontaktieren Sie uns.
Empfehlungen

New AI Capabilities built into Microsoft Defender XDR and Sentinel platform

Microsoft 365 Copilot recent enhancements and pricing changes

Find Your Place: Reimagining Hybrid Work with Microsoft Places

Mastering your Microsoft Fabric Pitch to customers

Pitch Wise: Mastering the M365 Copilot and Copilot Chat Customer Pitch